• Sistemas de apoio e orientación do Máster

Desde o Máster, o principal sistema de apoio e orientación consiste no Plan de Acción Titorial (PAT).

- Profesor-titor do PAT

No caso dos alumnos de primeiro curso, a titoría corresponde á coordinación do máster directamente. Os alumnos poden solicitar atención poñéndose en contacto co profesor Pablo de Carlos (Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo. )

No caso dos alumnos que xa estén realizando o traballo fin de máster, poden contactar co titor de primeiro curso ou co titor do seu traballo fin de máster unha vez aprobado na comisión académica correspondente.

Ademais, desde o Máster organizaranse tamén actividades de apoio e orientación laboral: talleres de búsqueda de emprego, mesas redondas con empresarias/os para coñecer as súas demandas e necesidades de recursos humanos, etc.

• Sistemas de apoio e orientación da Universidade de Vigo

Adicionalmente, o alumnado do Máster dispón dos sistemas de apoio e orientación da Universidade de Vigo: